Szállítás
Hogyan szállítunk?
Kiszállító partnercégünk a DHL. A sikeres kiszállítás biztosítása érdekében elengedhetetlenül fontos, hogy a szállítási adatok között szerepeljen a címzett neve, még abban az esetben is, ha a megrendelés egy cég nevében történik. Így kérjük, rendelésében a szállítási adatok között adja meg a címzett nevét, aki jogosult átvenni a csomagot és aláírásával igazolja az átvételt.
Az általunk készített termékek mindegyikén szigorú minőségellenőrzést végzünk a kiszállítás előtt. Kivétel nélkül.
Szállítási határidő
A kiszállítási idő általában 5-7 munkanap – a rendeltetési helytől függően. A munkanapok hétfőtől péntekig terjednek, kivéve az ünnepnapokat.
Egyes termékeink nincsenek készleten, ezért beszerzésük hosszabb időt vehet igénybe. A termékek kosárba helyezésekor megjelenítjük a becsült kiszállítási időt.
Szállítási költség
Általános szállítási költségünk bruttó 2692 Ft-ot számítunk fel rendelésenként. A szállítási költség mértéke független a megrendelt termékek darabszámától.
A megrendelés nyomon követése
A termék(ek) kiszállításakor e-mailben értesítjük Önt. Az e-mail tartalmaz egy azonosító számot, amellyel Ön a futárcég honlapján keresztül a kézbesítés pillanatáig nyomon tudja követni a szállítmányt.
Mi történik akkor, ha Ön nem tartózkodik otthon a termékek megérkezésekor?
Amennyiben Ön nincs otthon akkor, amikor a futár felhívja Önt, általában értesítőt hagy Önnek, és másodszor is megkísérli a kézbesítést. Amennyiben másodjára sem sikerül a kézbesítés, a futár értesítőt hagy Önnek a legközelebbi DHL depó címével, ahol Ön átveheti rendelését. Erre Önnek egy hét áll a rendelkezésére, amelyet követően a megrendelt áru visszaküldésre kerül, az ellenértéket pedig visszatérítjük az Ön hitelkártyájára.
Amennyiben a csomag sérültnek tűnik
Kérjük, ellenőrizze a termékek csomagolását, amikor a futár kiszállítja Önnek azokat. Amennyiben a csomagoláson bármilyen, a beltartalom esetleges sérülésére utaló nyom látható, kérjük, ne vegye át a csomagot. Ebben az esetben rögzítse a szállítólevélen a sérülést, és azonnal hívja fel vevőszolgálatunkat. Amennyiben a sérülést nem rögzítik a szállítólevélen, akkor azt követően nem tudjuk elfogadni a szállítási sérüléssel kapcsolatos igényeket.